2006年12月8日星期五

與天柏獨處的時間

由接天柏回家那日至今,每日都有人陪我一齊照顧他,老爺奶奶,我媽咪,族長...

今日族長需要返公司工作至10pm,我媽咪整好今晚餐飯後,4:30pm便離開了,屋內剩下我和天柏!!感覺有點慌,担心有突發事情是我處理不到!!話晒都係第一次!!

這個星期,天柏多會在4:30-5pm會食一餐奶,之後會瞓到大約8:30-9pm,如無意外,若果他今日的表現與以往一樣,我諗我應該應付到的!!

作為媽咪,我相信本能上就算未試過也得要面對!!

_______________________________________________________

5:45pm天柏終於瞓醒,6-6:45pm餵佢食完奶之後,以為佢會瞓,點知佢鬼打都冇咁精神咁碌大對眼......氹佢瞓又唔制!!!

7pm佢竟然再次張大個口......唯有試吓餵多次,希望佢食完會肯瞓!

太好喇,佢只係食左20分鐘就肯瞓喇!!依以往o既表現,佢應該會瞓到11pm先會醒,到時族長都應該返到喇!!

1 則留言:

Fiona Pig 說...

熊大嫂:
很享受看你的BLOG,完完全全感受到一個愛家庭愛孩子的新任母親每天的驚喜和學習! 原來第一次一個人和BB獨處,是會擔心的.這份感覺真是很動人,因為那是怕自己會把BB照顧得不好,怕有什麼突發事會讓BB受苦. 同時,也很感受到夫婦之間在BB成長階段同心協力、互愛互助的重要性!熊族族長是大大的好丈夫好爸爸,相信他會給你最大最大的支持和愛護!
我把許多BLOG上的BB相片都download了,豬族族長今天在大陸,他說要我save好,回來好好的看姪仔BB!其實他是大細路,但又很有愛心的.哈哈!
努力啊~我這星期忙到癲,不能常常來看你們,但之後可以訓身幫手的,隨時候命!
加油加油!
細嫂豬族族長夫人 上