2006年12月1日星期五

本港產婦vs內地產婦

內地產婦數量其係唔少,我生產住院期間,保守估計,10個產婦中有8個係內地客!!

o係餵奶房中,聽到護士姑娘勞氣地用唔咸唔淡o既普通話教佢地餵人奶,我第一次入去餵小熊b時,個姑娘都係用普通話同我講野,我即時同佢講:我講廣東話架!!佢即刻四萬咁口話:咁就好羅!!

我問幫我接生o既姑娘,點解咁多內地產婦o既,我仲以為私家醫院會少d添!!佢答我:因為佢地醫收得唔係好貴(相比其他私家),已經依家o係黄崗仲有架巴士直達愉景新城,咁方便咪吸引到佢地黎羅!!

咁睇黎佢地都係一班富貴內地產婦喎!!不過d公德心就真係差d,o係個廁所入面食煙呀!!

沒有留言: