2006年12月12日星期二

好沮喪的一個晚上,得網友媽咪的鼓勵,再次燃起信心!!

小熊b昨日只肯瞓一個晏覺,跟住就到9:30pm先肯瞓,我同族長攪左佢成日,一放低佢冇耐,佢就喊,要我地抱住佢,食完奶唔夠45分鐘,又話肥餓要食!!不斷去滿足佢o既需要的我,終於o係7:30pm有d情緒失控,對住碗飯喊左出黎!!

正抱住小熊b的族長,都唔知顧得邊個,因為小熊b都o係度喊!!

其實我冇咩野事,當刻只係覺得好疲累,因為日頭冇瞓過,又不停餵佢食奶!!突然間諗:"你到底要食幾多餐先肯瞓呢??!!"

族長後黎放低小熊b,過黎安慰我,話個仔一日一日長大,唔會再好似初出世咁,淨係得食同瞓,佢開始要人抱,俾安全感佢,又要聽到我地把聲,要我地同佢玩,用呢d放法黎攞佢需要o既刺激,佢如果繼續淨係識得食同瞓,你咪仲驚!!

聽完佢講,又好似好d!!

之後就收到nikita電話,解釋過我知,個仔可能正處於猛長期--

"至於寶寶突然比以前更加頻繁地哺乳,很多新媽媽都有類似的抱怨:“他怎麽除了吃奶就是吃奶!” 在《育嬰手冊》裏,作者西爾斯醫生說,新生兒頭幾個月裏,總有頻繁哺乳的時候,他將這樣的孩子昵稱爲“馬拉松運動員”。這是因爲他正在經歷一個“猛長期”。一般來說,“猛長期”出現在三個星期、六個星期、三個月和六個月左右。這時嬰兒所需要的養分比較多,他就通過頻繁吸吮來刺激母親製造更多的乳汁。在這種時候,堅持勤餵幾天,一旦乳汁分泌量達到寶寶的要求,他的吸吮自然會降低頻繁程度。"

了解多左,對個仔o既體諒又多左,感覺好了許多啊!!

事實上,我其實應該多欣賞天柏的優點,希望唔會讚壞啊!!由佢返屋企到依家,晚上都肯瞓覺,已經好好了,我聽nikita講佢個仔頭兩個月夜晚都唔肯瞓,要家人輪流抱住,其實真係好辛苦,所以我其實已經好幸福了!!個仔都係日頭要人抱吓o者!!

2 則留言:

匿名 說...

我坐月o個陣都試過餵奶餵到唔夠瞓情緒低落而喊,所以你真係真係要盡量休息,唔駛太勤力寫blog,最緊要養足精神呀!

匿名 說...

我仲勁呀!擔心個仔搞到日喊夜喊,嚇c 我老公老爺奶奶。果時佢成日要人抱,我都不知幾擔心佢,明明每日的尿片同便便都夠數,每星期增重合格,食奶食得專心,唔係食唔飽,偏偏就要抱住訓,一放低就叫,都唔明點解佢成日訓得唔好。

現在正直小熊B 的猛長期,咁佢下一個猛長期應該都會係六個星期大前的一兩日,到時要有心理準備呀。