2006年12月12日星期二

兩父子

最初,小熊b回家後,由於體黄,所以家人建議用奶樽餵他飲奶,呢個工作主要由族長負責,他亦好享受!

至小熊b的體黄降至正常,家人又鼓勵我以母乳餵哺,最後我成功了!

餵了兩人母乳後,突然族長同我講了一句酸溜溜的說話:"你餵了母乳後,你抱襯天柏佢都會快d收聲,可能佢聞到你d奶味!!而我抱佢,要氹一陣佢先會收聲!!"

吓!唔係咁到呷醋呀!!!為左公平起見(其實係想佢地維持建立良好父子關係),我同族長共識,日後(族長返工以後),如果可以,我都會留番沖涼同換片o既工作俾佢做,而我,則主要係餵奶!



個仔咁專注咁望住自己,聽自己講野,相信係每個父母最開心o既時候,雖然張相影唔到族長o既正面,但我估...佢係笑緊的!!

1 則留言:

匿名 說...

唔使呷醋喎,遲下你兩個都要返工,到時族長一定大把時間做湊仔公,因為到時你會好忙架!