2006年12月6日星期三

瞓覺

每次天柏食完奶,都會喵晒眼咁伏o係我膊頭度好enjoy咁俾我掃風,之後就會好乖好似綿羊咁瞓!!除左早上......最近唔知點解,佢早上食完奶之後就唔肯瞓,眼仔碌碌咁瞓响張床度10分鐘之後就會放聲大喊!我地等佢喊15分鐘後先會抱起佢,之後佢就會唔喊......即係"扭抱"......大鑊!!!

跟住我地發現佢唔止扭抱,而且扭眼瞓,要你抱住佢一路拍一路行......氹佢瞓覺!!

今日佢成朝都唔肯瞓,到下就先肯瞓,婆婆話咁都好,起碼佢夜晚肯瞓先啦......

晚上8pm食完奶之後,就瞓到依家都唔起身,鋒叔叔同秀盈嬸嬸叫極佢都唔醒,激死!!!

天柏媽咪
10:40pm

2 則留言:

匿名 說...

我隻仔滿咗月之後,都係日日食完第一餐就扭眼瞓,仲要打直抱。唔知d BB點解硬係要扭眼瞓,唔知係咪精力過剩,要發洩完先捨得瞓?

巧欣 說...

我未生小熊b前都問過我亞媽:"bb眼瞓咪去瞓羅,點解要"扭"呢,係咪瞓唔著所以有咁o既行為呢??"我亞媽答我:"唔知喎,總之個個bb都係咁!!"