2006年12月20日星期三

沖涼記

天柏最初回家的幾日,由<女麻><女麻>沖涼,每次喊個不停...可能仲係細!

之後,老公放假期間,都由佢操刀,起碼都幫佢沖左15日羅,最初都係不停喊,之後好d,冇喊咁耐,但未試過全程唔喊!

前日,開始由婆婆黎!哈,出奇地...全程喊都唔喊,只係落水仍有緊張!最初我以為婆婆幫佢落左個"乖乖咒",等婆婆威番次!昨日又係由婆婆黎沖,都係唔喊喎,唔通婆婆真係落左咒...

今日我同老公自己黎,因為婆婆今日放左假,冇黎!!

............車,全程喊!!!

我地開始知道...應該係同"手勢"有關!!!婆婆沖得真係咁舒服咩!!!我又唔可以話:"等我試吓先!!"

我估...天柏梗係知道第時係由婆婆揍,所以無論點佢都會俾番d面婆婆,等第時有d好日子過!!!

沒有留言: