2006年12月13日星期三

"猛長期"~是否已完結...今日天柏又有唔同了!

昨日仍覺得天柏處於"猛長期",食奶次數較多外,食的時候還會不斷擰頭,係啜住個乳頭黎扭佢個頭!!而且o係食o既途中,間中會有唔開心--裝哭一兩吓!!其次,每次我幫佢弄開乳頭時(因為佢根本唔係食,而只是本能地享受"啜"o既過程),佢都會好驚咁彈起一吓,我見佢咁樣,咪攬實佢一陣,佢又好似好d!!

昨晚8:50-9:30pm食了一邊奶後,佢就瞓左,一瞓就瞓到今晨4am先叫我地!!都未試過一覺瞓咁耐!今早因為要到健康院見醫生,所以7:45am族長就叫醒佢,8-8:30am又係食左一邊就好似食飽咁,之前都唔係咁!!但因為趕時間,9am要去到,所以我都冇試吓俾佢食埋另外一邊!!

到健康院磅重同度體黃,今日磅佢比出世時重了1lb呀!出世時3.225kg,今日有3.68kg!同時已經冇體黃喇,我好開心呀,起碼知佢食人奶食得飽!!加強我以母乳餵哺o既信心!!

回家後,担心o既事又出現喇!10:15-10:35am佢又係食了一邊之後就好似夠咁,而且仲瞓左!平時佢呢個時候食飽都唔瞓架!!仲一瞓就瞓到2pm先醒,而且係俾族長叫醒!!

我已經開始担心,因為佢好明顯,d小便比平時少,今餐想叫佢食晒兩邊,但佢都係食左一邊就瞓左,餵到埋咀邊都冇開口!!

你話做亞媽有幾多野担心吖,佢係咁食你又煩,佢唔食或者食少左,你又担心.......

族長最後都係果句--人o既本能:肚餓就會食,唔餓就唔食,你又使咩野咁担心呢!!

呢個道理我明白,但見佢d小便少左,你又點解釋呢??唔通你話因為今日天氣凍左,所以好瞓左!!咁咪係羅,凍左即係出汗少左,出汗少左咁好自然小便會多d啦!!佢都唔係!!

好想佢快d瞓醒,餵佢食奶啊!!

沒有留言: